طراحی وب سایت

Wiki Article

تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

واقعیت این است که تا زمانی که طراحی سایت فروشگاهی شما تکمیل نشود و اصطلاحا سایت بالا نیاید و بازدید کننده دریافت نکند نمی توان تخمین درستی در مورد موفقیت یک وب سایت داشت.

وجود خبرنامه در سایت های فروشگاهی می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد. شما در سایت فروشگاهی خود، کاربرانی را دارید که ممکن است هر کدام با چالش های متفاوتی در سایت شما و یا در هنگام خرید مواجه شوند. به عنوان مثال اتمام موجودی محصول مورد نیازشان و … .

جدیدا گفته جالبی در رابطه با حضور در فضای آنلاین شنیده‌ام: “اگر در فضای آنلاین حضور ندارید، انگار اصلا وجود ندارید!”

از کجا میتونم باهاتون برای مشاوره ی قیمت ها در ارتباط باشم؟

همیار توسعه یک پیج اینستاگرام قوی دارد که با دنبال کردن آن می‌توانید کلی محتوای عالی و جدید در مورد طراحی سایت و کسب و کارهای اینترنتی مشاهده کنید.

از ویژگی‌های قابل توجه این وب‌سایت می‌توان به استفاده از تصاویر با ساخت وب سایت کیفیت و حرفه‌ای نام برد که چشم هر خریداری را نسبت به خود جلب می‌کند.

این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت فروشگاهی از آمارگیر استفاده می‌کنند که گزارشات کلیک کنید فروش و مشتریان شما را به شکل دقیقی در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار ها در جهت منبع بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید.

این سایت را در بین بهترین نمونه طراحی سایت از دید منتقدان قرار داده است.

در صورت عدم وجود این امکانات طراحی سایت فروشگاهی شما با شکست مواجه می شود.

پس شما باید این ویترین را به صورتی بچینید که باعث جذب مشتری شود. کارهایی که ما در صفحه اصلی منبع طراحی سایت فروشگاهی برای جذب مشتری کرده ایم شامل موارد زیر است:

به نسب کاربراست؟ مثلا اگه بیشتر کاربرای من با گوشی میان باید اپ بزنم و اگه با سیستم و دسکتاپ میان سایت؟

اگر چنین سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا پاسخ ساخت سایت این سوالات را دریافت کنید.

خوشحال میشویم که سهمی در افزایش و گستردگی بیزینس شما داشته باشیم.

Report this wiki page