اصول اولیه قیمت سیم گالوانیزه Z و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

این توری‌ها از دو نوع فولاد کم کربن و فولاد پرکربن ساخته شده‌اند و به‌طور گسترده برای غربالگری و تقسیم‌بندی مواد مختلف کاربرد دارند.

سیم سفید برای نگهداری از قاب ها، تابلو های هنری و … بر روی دیوار کاربردی است.

یکی از مهم ترین استفاده های سیم سفید به عنوان حصار و برای حفظ امنیت مکان های مختلف است اعم از خانه ها، گلخانه ها، مرغ داری ها، مزارع کشاورزی و … است.

این نوع مش‌ها دارای نوعی شبکه هستند که از آن برای محافظت در برابر سیگنال و عوامل الکترومغناطیسی استفاده می‌شود. مش محافظتی دارای مقاومت بالایی در برابر سایش بوده و به‌نوعی عایق صدا است.

گالوانیزه خیلی چیز مزخرفیه. سر و صدای وحشتناکی داره آسایش رو از ما گرفته. هر کی درستش میکنه خدا لعنتش کنه

پوشش روی مانع از رسیدن مواد خورنده به فولاد زیرین یا آهن می‌شود، از خوردگی فلزات جلوگیری کرده و مقاومت فولاد پوشش داده شده عمیقا افزایش می‌یاید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

تمام موارد ذکر شده تنها بخشی از برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید کاربرد های سیم رابیتس بندی محبوب و پر کاربرد بود. مسلماً مفتول گالوانیزه با مزیت های فراوانی که دارد، در موارد بسیاری نسبت به محصولات مشابه ارجحیت دارند.

از چشم‌گیر‌ترین کاربردهای این ورق، مقاومت زیاد آن در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی است. کاربرد بعدی این ورق استفاده در ساخت کانال‌های تهویه‌‍ی هوا و کابینت‌های آشپزخانه است.

مفتول های سیاه رشته سیم های نازک و فولادی می باشند که با انعطاف پذیری بالا به صورت کلاف و شاخه ای برای استفاده در قالب بندی و آرماتوربندی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در سه دسته بندی بر اساس ضخامت قرار می گیرد که می توانید اینجا را امتحان کنید هر کدام دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشد.

زمان زیادی طول می‌کشد تا ورق گالوانیزه از بین برود یا زنگ بزند. همان‌طور که در بالا اشاره نیز کردیم، عمر مفید این ورق بین ۲۰ تا ۳۰ سال است؛ ولی اگر خشک و دور از باران باشد (با هر روشی که تولید می‌شود)، می‌تواند برای همیشه سالم بماند. فولاد گالوانیزه‌ای که برای استفاده طولانی مدت در فضای لینک منبع باز در نظر گرفته شده است باید از جنس فولاد گالوانیزه گرم (یا همان حمام مذاب فولاد با فلز روی) باشد که معمولا در محیط‌های مختلف تا حدود ۷۰ سال دوام می‌آورد.

این محصول به صورت سایت منبع کلاف بسته بندی شده و به صورت کیلویی به فروش می رسد . البته قابل ذکر است که این مفتول در دو حالت سفت و نرم یا در واقع پرکربن و کم کربن تولید می شود .

توری فرنگی نیز از دیگر توری‌های مورد استفاده برای حصار کشی محسوب می‌شود که در کاربردهای پیشرفته‌تر مانند محافظت از خرید مفتول گالوانیزه پروژه‌های ساختمانی و…، کاربرد دارد.

Report this wiki page