ساخت سایت

Wiki Article

پیش از هر اقدامی یک جلسه با مدیران برند تنظیم کنید و هرچه می‌توانید درباره برند و مجموعه اطلاعات بگیرید. سپس با استفاده از اطلاعات دریافتی‌تان رنگ‌های اصلی سایت را انتخاب کنید.

در این صفحه بایستی با استفاده از المان های گرافیکی جذاب داستان برند را برای مخاطب تعریف کنید، روشن کنید شما و تیم تان دقیقا کیستید و با چه رزومه و اهدافی فعالیت می‌کنید.

زمان محلی: اگر کاربران ایرانی مخاطب سایت شما هستند منطقه زمانی را تهران انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی سایت را می توانید در صفحه " هزینه پشتیبانی سایت " مشاهده کنید.

استفاده از سایت فروشگاهی وب پویا نیاز به دانش خاصی دارد؟ استفاده از سایت فروشگاهی وب پویا نیاز به دانش خاصی دارد؟

آیا محدودیتی برای تعریف تعداد کالاهای فروشگاه وجود طراحی وب سایت دارد؟ آیا محدودیتی برای تعریف تعداد کالاهای فروشگاه وجود دارد؟

مدت زمان مطالعه ۱۵ دقیقه

و ده ها امکانات و خدمت دیگر که می‌توانید در پلن‌های قیمت فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید.

از طرفی هم امکانات مختلفی مثل اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از طریق پیامک، پنل گزارش‌گیری، کیف پول و تسهیم وجوه هم دارد.

بسیاری از افراد تصور می کنند طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مزایای بیشتری نسبت به طراحی سایت فروشگاهی آماده دارد. اما این افراد اطلاع دقیقی از قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ندارند؛ برای طراحی اختصاصی لازم است که برنامه نویس از ابتدا یک سایت را به کمک کدنویسی ساخت سایت طراحی و آماده کند.

امکان جستجو و ساخت سایت فیلتر محصولات برای دسترسی آسان کاربران به محصولات و یافتن سریع آن‌ها

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه کسب و کار شما را متحول خواهد کرد؟

قبل از هرکاری، کلیک کنید باید کسب‌وکار خودتان و بازار را به‌خوبی بشناسید. باید همۀ جوانب را بسنجید و فکرشده قدم بردارید.

مسلما با کدنویسی استاندارد و صحیح. اگر در کدنویسی خود بی‌دقتی کنید ممکن است با یک شکاف امنیتی بزرگ در آینده رو به رو شوید. یا اگر افزونه‌هایی را نصب کنید که اینجا از استاندارد خوبی برخوردار نباشند، به راحتی می‌توانید مورد حمله قرار گیرید.

Report this wiki page