طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

آیا وب پویا آموزش کار با سایت را نیز دارد؟ آیا وب پویا آموزش کار با سایت را نیز دارد؟

فروشگاه اینترنتی بانی مد یکی از بزرگترین فروشگاه های لباس در ایران است که انواع لباس های مردانه و زنانه و کودک و نوجوان را با بالاترین کیفیت عرضه میکند.

زبان سایت: بسته به کاربری سایتتان زبان موردنظر را انتخاب کنید.

حالا پس از سال‌ها، اغلب کسب‌وکارها به این موضوع پی برده‌اند که بدون حضور در دنیای آنلاین، راه به جایی نمی‌برند.

از هر چه بگذریم ظاهر قضیه را نمی‌توان نادیده گرفت. همیشه ظاهر آن چیزی است که مشتری بیش از هر چیزی به آن توجه می‌کند. در طراحی فروشگاه اینترنتی باید فاکتورهای زیبایی و جذابیت را در نظر بگیریم؛ همچنین در انتخاب تصاویر محصول از همان ابتدای کار باید دقت لازم را داشته باشید.

جزئیات و مزیت های محصولات خود را به مشتری معرفی می نمایید

رضا سپه‌وندی

اما وب پویا تنها یکبار هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را از شما ادامه مطلب دریافت خواهد کرد و شما موظف به پرداخت هزینه تنها برای تمدید دامنه و هاست هستید. در واقع با خرید سایت فروشگاهی از وب پویا، شما یک فروشگاه مادام العمر خواهید داشت.

برای ساخت برگه جدید کافی است از منوی وردپرس روی گزینه برگه‌ها کلیک کنید و گزینه «افزودن» را انتخاب کنید.

پس در بخش توضیحات بیشتر طراحی سایت فروشگاهی و طراحی مراحل پرداخت باید دقت کافی انجام شود.

ممکن است گاهی با پکیج‌هایی مواجه شوید که ادامه مطلب صرفا براساس فضا قیمت گذاری شده‌اند و قیمت پایین‌تری هم به شما ارائه می‌دهند. اما اطلاعات دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهند. لیموهاست تمام پلن‌ها را با جزییات شفاف در اختیارتان قرار می‌دهد.

گام ششم آموزش طراحی سایت با وردپرس: با کنترل پنل ها آشنا شوید!

مثلاً تبلیغات محتوامحور به شما کمک می‌کند محصول خود را در صفحه‌ای تبلیغ کنید که موضوع آن، ارتباط نزدیکی با محصول شما دارد.

نصب قالب از پیشخوان وردپرس بسیار ساده تر از سایر روش‌هاست اما محدودیت‌هایی دارد. طراحی وب سایت مخزن وردپرس تنها قالب های رایگان را در آرشیو نگهداری می‌کند ساخت وب سایت و این یعنی انتخاب‌هایتان کمی محدود می شوند. و ممکن است قالبی که برای سایت‌تان مناسب است را در این مخزن پیدا نکنید. مساله دیگری که وجود دارد این است که قالب‌های وردپرس، حتی در نسخه فارسی وردپرس، فارسی سازی نشده ‌اند.

Report this wiki page