طراحی وب سایت

Wiki Article

برای بالاآوردن یک سایت، به فضایی نیاز دارید که از محتوای سایت شما نگهداری کند. به چنین فضایی، اصطلاحاً هاست می‌گویند که به‌معنای میزبان است.

اگر شکل کسب‌وکارتان طوری است که محصولات برندهای بزرگ را می‌فروشید، حتماً از لوگوی آن‌ها در سایتتان استفاده کنید تا اعتبار بیشتری به دست آورید.

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به سایت وردپرسی خود را وارد کنید! پس از وارد کردن اطلاعات دیتابیس، اطلاعات اصلی سایت از شما خواسته می شود که به صورت زیر است:

درباره ظاهر سایت از مشتری نظرسنجی کرده و به دلخواه او کار می‌کنیم مگر اینکه مشتری طرح را به سلیقه ما بگذارد.

مواردی که حتما در طراحی فروشگاه اینترنتی همیار توسعه مشاهده خواهید کرد:

ایجاد امکان تخفیفات درصدی، عددی و… برای محصولات در زمان‌های مورد نظر

مدت زمان مطالعه ۲۰ دقیقه

دریافت آخرین خبرها و آموزش‌ها در خبرنامه یکتانت. تمام!

بر اساس آمار، نرخ تکمیل خرید سایت‌های فروشگاهی ۴۶/۴ درصد است. اگر سایت شما نرخی کمتر دارد، احتمالاً باید فرایند خرید را ساده‌تر از چیزی که هست، بکنید.

بسیاری از افراد تصور می کنند طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مزایای بیشتری نسبت به طراحی سایت فروشگاهی آماده دارد. اما این افراد اطلاع دقیقی منبع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ندارند؛ برای طراحی اختصاصی لازم است که برنامه نویس از ابتدا یک سایت را به کمک کدنویسی طراحی و آماده کند.

ممکن است گاهی با پکیج‌هایی مواجه شوید که صرفا براساس فضا قیمت گذاری شده‌اند و قیمت پایین‌تری هم به شما ارائه می‌دهند. اما اطلاعات دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهند. لیموهاست تمام پلن‌ها را با جزییات شفاف در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما به صورت مجازی به شما ظرفیتی از حافظه شان را بر اساس نیازتان می فروشند.ارائه دهنده این خدمات هاست یا میزبان وب شماست. بسته‌ها و پلن‌های ساخت وب سایت پیشنهادی هاست شما می‌توانند یک منبع ماهه، سه ماهه، شش ماهه هم باشند. اما توصیه می کنیم پس از انتخاب هاست قابل اطمینان در این مرحله از آموزش نحوه طراحی سایت با وردپرس، سرویس طولانی مدت تری را خریداری کنید. اگر بعد از مدتی استفاده از هاست خود ناراضی بودید، می توانید از هاست خود مهاجرت کنید.

آیا می‌خواهید بدانید تبلیغات محتوایی کلیک کنید به چه سایت منبع دردی می‌خورد؟ این مقاله را تا انتها بخوانید! الهه سرباز

در قسمت خواندن دو نوع تنظیمات مهم وجود دارد که بایستی اعمال کنید. در بالای صفحه به شما گزینه‌هایی داده می‌شود که انتخاب کنید صفحه اصلی شما آخرین نوشته‌تان باشد یا این که صفحه‌ای که به عنوان برگه نخست ساخته‌اید همواره و به صورت ثابت صفحه نخست سایت‌تان باشد. که البته توصیه ما به مورد دوم است.

Report this wiki page