نقشه گام به گام قیمت مفتول گالوانیزه جدید و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

-سیم نمره ۲۴ : ضخامت آن حدود ۰/۵۵ تا ۰/۵۶ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵کیلوگرم وزن دارند.

این نوع مفتول دارای سطحی صاف، صیقلی و براق است. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن سبب می‌گردد که در محصولات بافتی نظیر انواع توری حصاری، توری گابیون ، توری مرغی و سیم خاردار و… مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال خرید و استفاده از این مفتول مقرون به‌صرفه می‌باشد.

 می توانید مزیت های زیادی را برای خود ایجاد کنید. در درجه اول این امکان را خواهید داشت تا از هر گوشه ای اقدام به سفارش این محصول کرده و نیازی به حضور در دفتر فروشگاه نخواهید داشت.

همان طور که قبلاً هم گفتیم، سیم گالوانیزه با توجه به مزیت های بالایی که دارند کاربرد های بسیاری دارند. در این قسمت قصد داریم که به برخی از این کاربرد ها اشاره کنیم.

معمولا در برخی موارد نیاز است که یک مفتول علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر مناسبی نیز داشته باشد. این موضوع باعث شده تا هنگامی که نمای ظاهری مفتول گالوانیزه

از طرفی دیگر با توجه به کیفیت بسیار بالایی که نسبت به مفتول فولادی بدون روکش دارد؛ لذا اگر هم وجه بیشتری برای 

در روش خرید سنتی شما بایستی در درجه اول به دنبال پیدا کردن مراکز خرید این محصول باشید. با فرض پیدا کردن مراکز خرید چالش های دیگری نیز پیش پای شما قرار دارد.

مفتول گالوانیزه را با عنوان مفتول سفید نیز به بازار عرضه می‌کنند. این روش ساده بوده و در عین حال، پوشش محافظتی خوبی بر روی فولاد و آهن بوجود خواهد آورد.

 از جمله محصولاتی به شمار می رود که مراحل تولید آن جزئیات بیشتر بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره مند شد.

فرآیند صورت گرفته باعث شکل‌گیری یک سلول ولتایی یا پیل ولتایی کوچک می‌شود؛ با حرکت آندها به سمت کاتدها زنگ خوردگی صورت می‌گیرد.

اصطلاح “گالوانیزه” به اینجا این معناست که یک فلز به طور خاص با روی یا همان “زینک” مورد استفاده قرار گرفته است.

سازگاری با انواع شرایط آب وهوایی از دیگر اینجا ویژگی‎های این محصول است. به همین دلیل به راحتی می‎توان از آنها در در مناطق شرجی و مرطوب استفاده کرد.

البته می‌توان از رنگ کردن برای محافظت بیشتر ورق بازدید کنید در محیط‌هایی که میزان زنگ‌زدن عناصر در آن‌ها بسیار بالاست یا به اصطلاح بسیار خورنده هستند، برای افزایش طول عمر فولاد گالوانیزه استفاده کرد.

شاید بگویید، مواد ضدزنگ نیز می‌تواند چنین خاصیتی را در فلزات بوجود آورد. اما باید گفت، تکنیک گالوانیزه، فراتر از محصولات ضد زنگ عمل کرده و محصول نهایی سالیان متمادی در بدترین شرایط آب و هوایی دوام خواهند قیمت مفتول گالوانیزه آورد. بنابراین نمی‎توان آنها را در یک سطح دانست و با هم مقایسه کرد. البته گالوانیزه کردن، سیم مفتول به شکل‎های مختلف انجام خواهد شد. در هر حال محصولی که بدست می‌آید، از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

Report this wiki page