مفتول گالوانیزه و توضیح اصول اولیه سیم گالوانیزه

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مورد استفاده این توری ایجاد حفاظ در ساختمان های در حال ساخت برای جلوگیری از سقوط مصالح می باشد.

به‌عنوان‌مثال، توری حصاری محصولی ضدزنگ است که عمر بالایی دارد و همین فرآیند گالوانیزه کردن تاثیر زیادی در قیمت نهایی این محصول دارد.

روش‌های دیگری برای پوشش‌دهی فولاد و فلز وجود دارد که از آن جمله می‎توان به پوشش‌دهي الکتريکي، فلز پاشي، رنگ پاشي و پوشش مکانيکي نیز اشاره کرد. همچنین برای پوشش‎دهی از انواع پوشش‎های روی- نیکل، روی- آهن، روی- کبالت، و قلع- روی استفاده می‎شود. با توجه با کارکرد محصول، پوشش مورد نظر از سوی متخصصان انتخاب خواهد شد.

مفتول گالوانیزه گرم مفتول سیاهی است که از ویژگی های آن می توان به نرم بودن آن اشاره کرد و و به سبب همین قابلیت انعطاف بالا باعث می شود که در محصولات بافتی استفاده شوند مانند انواع توری های گابیون، سیم های خاردا و ….

با توجه به موارد گفته‌شده می‌توان نتیجه‌گیری کرد علاوه بر نوسانات بازار خرید و فروش آهن‌آلات و نرخ ارز و دلار عوامل دیگری مانند نحوه تولید، اندازه و ضخامت، نوع و .

اتصال این نوع درپوش به علت داشتن رزوه بسیار راحت تر است.

مفتول گالوانیزه که نام دیگر آن مفتول سفید نیز می‌باشد، اینجا نوعی سیم پرکاربرد در صنعت است. این مفتول در به دو روش گالوانیزاسیون گرم و سرد تولید این سایت می‌شود. قیمت مفتول گالوانیزه سفید بر اساس وش تولید و کاربرد آن تعیین خواهد شد.

علاوه بر این، شما می‌توانید محصولات مفتولی موردنظر را به صورت اینترنتی هم خریداری کنید. فقط کافی‌ست با ورود به سایت اصفهان آهن و با مراجعه به دسته‌بندی محصولات مفتولی، بر روی گزینه «خرید» کلیک کنید و فرآیند خرید اینترنتی را طی کنید.

این نوع درپوش ها معمولا به دو روش گالوانیزه سرد و یا گالوانیزه گرم آبکاری می شوند. به طور کلی آن را بررسی کنید میتوان گفت تمامی اتصالات گالوانیزه به صورت اطلاعات بیشتری دریافت کنید رزوه ای (دنده ای) تولید می شود.

امکان تعمیر و تعویض درپوش های گالوانیزه وجود دارد و نصب آن سریع و راحت انجام میگیرد.پ

در مواردی که فضا باز بوده مانند دکل های مخابرات، گاردیل، دکل های فشارقوی برق و… بیشتر از نوع گالوانیزه گرم استفاده میشود.

در بازار با دو نوع مفتول گالوانیزه ایرانی و چینی مواجه خواهید شد. نوع ایرانی دوام بیشتری در برابر عامل فرسایشی داشته، درحالیکه نوع چینی مقاومت کمتری از خود نشان می‎دهد.

علاوه بر اطلاعات بیشتری دریافت کنید این ، فولاد ممکن است دارای مشخصات فیزیکی خاصی باشد ، مانند استحکام یا وزنی که تعویض برای یک کاربرد خاص را محدود می کند.

Report this wiki page