گزینه های خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

سایت شرکت کاراپارسیان سایت شرکت مواد غذایی برنالبن وبسایت بستنی میهن

این هاست مناسب برای سایت­های پرطرفدار است. هاست اختصاصی فقط مخصوص سایت شماست و قطعا تعرفه طراحی سایت با این هاست هزینه بالاتری دارد.

- ارسال پیامک زمان دار،منشی پیامک،کدخوان،ارسال متناظر،نظر سنجی و مسابقه

این ماژول در سیستم های تاچ نیز طراحی مخصوص خود را دارد که منجر بر کاربری آسان آن می شود.

عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده

- امکان بخش بندی صفحه به سطر و ستون های دلخواه و کاملا ریسپانسیو در تبلت و موبایل و دسکتاپ

یو ایکس و یو آی بطن و ساختمان‌بندی یک سایت شرکتی را تشکیل می‌دهند. ساین وب با علم به این مسئله، دانش روز دنیا را در خدمت طراحی نوین قرار داده و متفاوت‌ترین سایت‌های شرکتی را طراحی و به مشتریان عرضه کرده است.

- امکان تعریف قابلیت فوروارد و همچنین امضای ایمیل برای هر حساب

با این وجود، شما باید نیازمندی‌های خود را به طور کامل در نظر داشته باشید و بیان کنید، چون این موارد در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر دارد.

اگر هم اکنون سایت دارید و دارای رتبه هایی در گوگل است،می بایست سئو سایت قدیم به سایت جدید منتقل شود در غیر این صورت رتبه صفحات شما از بین می رود. با این ماژول می توانید صفحات را به صورت تکی منتقل کنید و اگر تعداد صفحات خیلی زیاد است می توانید به راحتی فرمول انتقال آن ها را تعریف کنید.

-    در صورتی که تمایل به ارتقای رتبه سایت خود در گوگل و در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان وب سایت خود به صورت هدفمند دارید با ما تماس بگیرید.

در کاسپید، پروسه انجام کار از یک نظم و الگوی از پیش تعیین شده پیروی می کند. به این ترتیب که کلیه امور مربوط به ساخت سایت از برگزاری جلسات اولیه گرفته تا طراحی و نهایی کردن صفحات، از نظر گرافیک و کارآمدی و سپس ورود به مرحله بهره برداری و پشتیبانی از خدمات طراحی سایت سایت، همگی توسط نیروهای متخصص انجام می شود.

ممکن است با روش‌های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید، اما بهتر است تمامی راه‌ها را بررسی کنید. زیرا تعرفه طراحی سایت متناسب با نوع و موضوع آن، کم و زیاد می‌شود.

 را با توجه به نیاز شرکت ها و صاحبان کسب و کار ٬ جهت حضور موثر و موفق در فضای مجازی فراهم آورده است.

Report this wiki page