طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

Wiki Article

این مرحله قبل از طراحی و ساخت محتوا سایت می باشد که عموما به آن هزینه های پنهان سایت (هزینه دامنه ، هاست و..) گفته می شود.

از این لینک می توانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید

به نظر ما در شرکت اطلس وب که مجری بسیاری از سایت های فروشگاهی موفق در ایران میباشد, مخصوصا یک وب سایت فروشگاهی باید کنترل پنل بزرگ و واقعا بدون نقصی را داشته باشد تا مدیر سایت و همچنین مدیران دیگر بتوانند با تمامی بخش های وب سایت ارتباط خوبی را برقرار نمایند.

این روش، گرچه هزینه‌ی کمی دارد، اما امکانات ی اولیه برای کاربر فراهم می‌کند.

به دلیل اینکه این فرد قبلا در سایت شما خرید کرده یا جستجوهایی را انجام داده است، تنها با تایپ کلمه‌ی آبی، تمام لباس های آبی رنگ در صفحه‌ی نتایج جستجو برای او نمایش داده خواهد شد. این در حالی است که به غیر از لباس، کالاهای آبی رنگ دیگری نیز برای فروش در سایت وجود دارند.

تمامی سایت‌های طراحی شده توسط تیم وب‌رمز کاملا بر پایه سازگاری با سئو بوده ولی قطعا برای رشد سایت و قرار گرفتن در رتبه های یک گوگل نیاز به دریافت مشاوره و آنالیز سئو و سفارش خدمات سئو سایت خواهید داشت.

علاوه بر این‌ها، گزینه‌های فیلترینگ محصولات بر اساس ویژگی‌ها را در سمت راست صفحه قرار می‌دهیم تا مشتریان بتواند کالاهای مورد نیاز خود را بر اساس ویژگی‌های مورد نظر، پیدا کنند.

درج آگهی رایگان یک ماهه مانند درج محصول است. لازم است در ابتدا در وب سایت عضو شوید. پس از عضویت در وب سایت وارد شده، در این هنگام صفحه درج آگهی را مشاهده خواهید نمود. اطلاعات این بخش همانند درج یک محصول است.

بنابراین برخی ویژگی‌ها و امکانات اولیه در تمام سایت‌های فروشگاهی وجود دارند اما برخی دیگر با توجه به نیاز و ضرورت کسب و کار به آن اضافه می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه به چند ویژگی مهم سایت فروشگاهی و امکانات اولیه و پیشرفته‌ی آن اشاره کنیم.

ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است. شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید.

در زیر برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با ما در ارتباط باشید.

یکی از دلایل انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای آماده، امکان طراحی قالب های متنوع است؛ در نتیجه شما می توانید به راحتی سایت هایی با ظاهر متفاوت برای خود طراحی کنید. طراحی قالب وردپرس را برخی از سایت ها انجام می دهند؛ یعنی شما می توانید آنچه از ظاهر سایتتان انتظار دارید را با طراح در میان گذاشته یا نمونه ای از یک سایت را به او نشان بدهید.

منبع البته از صفحه نمونه کارهای فروشگاهی هم میتوانید به لیست کامل این پروژه ها دسترسی داشته باشید.

طراحی حرفه‌ای بخش جستجوی سایت از صفحه‌ی نتایج جستجوی آن مشخص می‌شود. تیم طراحی سایت ما، صفحه‌ی نتایج جستجو را به گونه‌ای طراحی می‌کند که وقتی یک مشتری جستجو را در سایت انجام می‌دهد، تمام محصولات در سلولی جداگانه به همراه نام، قیمت و رتبه‌بندی آن در صفحه‌ی نتایج ظاهر شوند.

Report this wiki page