طراحی وب سایت

Wiki Article

این مرحله قبل از طراحی و ساخت محتوا سایت می باشد که عموما به آن هزینه های پنهان سایت (هزینه دامنه ، هاست و..) گفته می شود.

تیم وب پویا با سال ها تجربه در زمینه تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی، توانسته‌ است در این زمینه نمونه کارهای فروشگاهی بسیاری را با موفقیت به مشتری ارائه بدهد. 

طراحی سایت املاک بهترین گزینه برای کم کردن حجم کاری و رسیدگی به مشتریان حتی در ایام تعطیل است؛ این امکان برای شما فراهم است تا با توجه به منطقه، قیمت و متراژ زمین دسته بندی های مختلفی را ایجاد کنید.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

طراحی سایت تجهیزات پزشکی - طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی و لوازم پزشکی

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت کاملا فارسی و راستچین

یلکه استانداردهای حداقل نیز دز طراحی آن ها لحاظ نشده است. اگر تصمیم به طراحی سایتی با چنین سیستم اختصاصی دارید استفاده از سیستم های مدیریت محتوا رایگان از نطر اقتصادی و تکنیکی به صرفه تر خواهد بود.

امکان طراحی سایت اختصاصی حرفه ای و کاملاً مناسب و سازگار با نیاز های کسب و کار شما، از مزایای دیگر طراحی سایت شرکت وب رمز می‌باشد.

به طور کلی می توان ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی استاندارد را به دو دسته تقسیم نمود.

شما به عنوان یک تولید کننده یا صاحب فروشگاه فیزیکی می‌دانید که فروش محصولات بدون در نظر گرفتن فعالیت در فضای آنلاین، قدرت رقابت شما را به شدت کاهش می‌دهد. بنابراین بهترین راه برای دستیابی به بالاترین میزان فروش، طراحی سایت فروشگاهی است.

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج مختلف ارائه می‌شود.

تجربه، مهارت تکنیکی و دانش وسیع در این حوزه بدون شک به شما کمک خواهد کرد. از مزایای استفاده از یک تیم متخص شامل

بعد از مشخص کردن منابع و وضعیت شما نسبت به منابع طراحی سایت اکنون باید بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید. هنگامی که برای طراحی سایت خود صحبت می کنید در گام نخست درباره اینکه دقیقا چه نوع سایتی(فروشگاهی، شخصی، شرکتی، اگهی) می خواهید صحبتی نکنید بلکه کاری را که می خواهید در سایت انجام دهید را کامل شرح دهید.

بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید، در صفحه‌ی محصول، لیستی از کالاها نظیر کفش، صندل و اکسسوری‌هایی که می‌تواند با این لباس استفاده کند را به آن فرد پیشنهاد می‌دهیم. با این کار نه تنها کاربر لیست تمام لباس‌هایی را که برای مهمانی نیاز منبع دارد را می‌خرد، بلکه میزان فروش افزایش خواهد یافت.

Report this wiki page